Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2007 15:50 - Гореща тема
Автор: poznai Категория: Други   
Прочетен: 2306 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 04.12.2007 16:09


Защо не си отворите очите ?, защо нападате без да мислите !?, защо осрахте целият - blog.bg ?!
Защо не се запитате  , кой върти интригите в блога ?! 

Защо не се запитате , как така Есен не пада от класацията ?! 
Защо ,като има толкова сериозни , смисленни и хубави блогове ,никога не се появиха в категорийте и класацийте , 
защо бяха премахнати някои блогове ? - ( тук ще отговоря , защото бяха надминали  esen .blog.bg )
Защо толкова много хора си изтриха блоговете ? Аааа , незнаете ??? 
Есен знае , да - каквото каже Златка , това става в блога .
В какво се е превърнал блогът и ? , как в какво , в дискусионно блог -студио .


Ето , отново има тема : Очаквам дискусията!
Ваша esen!

http://esen.blog.bg/viewpost.php?id=138678

Печеливш  ход , трупане на коментари , т.е. най четена esen .

Остава ми само едно - да "Очаквам дискусията" !

 




Гласувай:
0




1. majkata - Анита!
04.12.2007 16:08
има живот и извън блога, не мисля, че си права, не мисля също така, че някой би си дал такъв труд в това виртуално пространство независимо дали обвиняваш есен или друг- успокой се, излез с приятели, весели се, ако имаш нужда се напий, но спри вече!
цитирай
2. ninaantonova - Класацията е бош лаф
04.12.2007 16:12
Какво значение има класацията, важно е, на кого и къде, в кой блог му е приятно да влиза. Стига с тези отживелици. Била изтрита, много важно. Напиши го пак, и пак и пак... до безкрайност. Аз като не съм в класацията, да не би да съм умрела. Хайде, за всеки влак си има пътници. Не това е важното! Важното е, да намериш хора които да и м е интересно да те четат, хора чиито интереси съвпадат с твоите.
Класация. Не ставайте смешни. Всичко се манипулира, това е ясно. За какво се карате и си опъвате нервите. Явно имате лични проблеми които не искате да разрешите и за това се занимавате с чуждите. Спрете се. Просто се огледайте. Използвайте времето за живот което Бог Ви е дал за полезни и добри дела. Не плюйте, не злословете, не обиждайте. Намерете си мястото. Всяко нещо ще си дойде с времето. Никой не е това за което иска да се представи. Той е това което е, и рано или късно ще покаже истинския си лик.
Живейте живота си с удоволствие, пълноценно, не се поддавайте на злословия, те само Ви изчерпват. Обичайте първо себе си, за да можете да обичате и другите. Дайте от любовта си на другите, за да им е добре.
Не те познавам, не съм те срещала, но искам да ти кажа, ако си достатъчно умна ще оставиш тези две дами да разрешат спора помежду си. Явно на тях няма кой да им помогне. Може би всяка се бори за нещо, което го има, но не го вижда, не го усеща. Нина
цитирай
3. poznai - Скъпа ми majkata ! НЕ Е Анита !!! Защо ...
04.12.2007 16:17
Скъпа ми majkata ! НЕ Е Анита !!! Защо така смяташ ?, но едва ли ще се сетиш коя съм ?!
Аз съм една от всички Вас ,но не и Анита !
Ето как стават интригите , а ти си мнителна ...
Ако някой познай коя съм , ще го наградя !!! :)))
цитирай
4. majkata - добре!
04.12.2007 16:22
щом не си Анита аз пък съм Нели и отивам да си живея живота и те съветвам и ти това да направиш.

и още нещо ще ти кажа- Есен е положителен човек, а ти я нападаш- нещо което нито разбирам, нито искам да разбера.
цитирай
5. poznai - Благодаря ти Нина за коментара ! И ...
04.12.2007 16:29
Благодаря ти Нина за коментара !
И точно там е проблема ,че Всичко се манипулира .
Теб те уважавам , ноооо есен , не си си патила ....
Вина намирам и в администраторите , блога трябва да се преправи ,да останат само "Нови блогове" и "Преглед на членове в блога".
Тогава със сигурност тук ще е приятно и спокойно .
Всичко добро Нина !
цитирай
6. poznai - Нели, когато усетиш натиска от е...
04.12.2007 16:33
Нели , когато усетиш натиска от есен ,знам ,ще ми се обадиш !
Пожелавам ти да не усетиш болката от положителният човек .
Всичко добро !
цитирай
7. ninaantonova - Това е последното което ще напиша
04.12.2007 17:42
Не ме интересуват личните отношения на този или оня в блог пространството. Тук съм, за да дам визия на моята душевност, на моя стремеж да дам възможност на блогърите да видят нещо по-различно от другите видове изкуство, да ги запозная с едно изкуство което дава топлина, въплътена в дървото, на онова което е непреходно, а именно чистотта на човешката душа.
Зная, че не всички ще го харесат, просто защото не знаят сложността при изработването на интарзията, но не мога да им се сърдя, дори и да напишат отрицателни коментари. Просто ще ги приема. Въпрос на гледна точка. Тук съм не, за да се боря за лично пространство и да разголвам личния си живот в интернтет пространството, а просто за удоволствие, да чета онова което ме интересува и ми е приятно, и да не посещавам онези блогове които ми носят негативен заряд.
Не мога и не приемам, че има две добри поетеси, всяка една от които е с богата душевност, и всяка една от тях пише по-различен начин и отразявайки своята душевност, стигат до степен да занимават останалите с личните си проблеми.
За мен от тук нататък всичко се обезличава. Поезията им няма да има тази стойност след този зловонен скандал в публичното пространство.
Дали това е изгодно на администраторите или на който и да е, няма значение вече, това което се случи не трябваше да се допуска и от двете.
Това е унизително, защото си мисля, че в поезията всичко трябва да е чисто и истинско, и тези които творят поезия, са хора с богата душевна красота. Уви, това просто май не е така.
Лека и достойна вечер. Нина
цитирай
8. eternity - Тук става интересно!
06.12.2007 11:39
Тук става интересно!
цитирай
9. diagnostika - нещата в в целия блог излизат от контрол
15.12.2007 16:36
но тук става една гадост от която наистина ми се повръща.Във всеки който защитава секирата виждате Анита.Това е повече от тъпо.Както и доста голяма групичка тук като ято лешояди сте се нахвърлили срещу Анита и детето и.Тя с право си мисли че е платена работа.Защото и аз така мисля иначе не мога да си обясня точно тя да е най най най лошата тук.Организирана платена дейност вършат тук и то доста хора.Плъзна вече зараза в блога.Тежко на админите
цитирай
10. poznai - Всички сте много изчерпателни в ...
17.12.2007 07:32
Всички сте много изчерпателни в коментарите си ,Благодаря ви !!!
Е , да очакваме новата ГОРЕЩА ТЕМА , за да дискутираме .
цитирай
11. анонимен - Тази тема е тъпа
21.12.2007 22:23
http://esen.blog.bg/viewpost.php?id=48823 - това е блогрола на есен от М до Z- тук присъства секирата!?
Ясно е, че и двете използват блога, за да събират хора на своя страна и после да трупат гласове и да са четени!? Само лъжат с измислените си вражди!? Просто искат хората да влизат при тях, понеже освен със скандали на българина с друго не можеш да му предизвикаш вниманието.
Преди време застанах на страната на Есен, от което сега се срамувам - внимателно я прочетох и се убедих, че изкуствено е разпалена цялата "война". Пиша като анонимен, защото си закрих акаунта, пък и не е нужно да се разкривам - нито една от двете не ми е достатъчно близка.
Осъзнайте се и повече не влизайте в тези посредствени блогове! И двете са еднакво виновни и безинтересни, повтарящи се!
цитирай
12. анонимен - Честита Коледа и Весели Празници!
28.12.2007 00:55
За трети път влизам за да ти напиша това поздравление.Просто изключва регистрацията ми и къде съм била, та отново влизам в http://blog.bg
Някои хора не са дори хора та камо ли ЧОВЕЦИ!
ТИ СИ ОСТАНИ ДОБРА-ТАКАВА,
ЗДРАВЕ ГОСПОД ДА ТИ ДАВА
И ЛЮБОВ, РАДОСТ,КЪСМЕТ,
КАРАЙ СМЕЛО НАПРЕД!
ЦЕЛУВКИ!
цитирай
13. анонимен - ЧЕСТИТА ДА Е НОВАТА ГОДИНА!
01.01.2008 14:49
ЗДРАВЕ, РАДОСТ, ЩАСТИЕ ДА ИМА!
цитирай
14. анонимен - Защо изтриха блога й?
11.02.2009 14:14
Изтриха блога на секирата! Наистина обидите между нея и есен са отвратителни, но защо трябваше да трият блога й? Щом има блог на есен, защо да няма и на секирата? По-добре и двете да си идат, а не само едната!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: poznai
Категория: Други
Прочетен: 13284
Постинги: 1
Коментари: 13
Гласове: 135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930